A PHP Error was encountered

Severity: Notice

Message: Trying to get property of non-object

Filename: controllers/welcome.php

Line Number: 275

Obsługa informatyczna, sprzętu i oprogramowania IT - Serwis / Naprawy

Zdalny dostęp i pomoc przez Internet z wykorzystaniem TeamViewer Pobierz program do pomocy zdalnej firmy iTECH
 

Usługi i rozwiązania IT

 

  • Obsługa informatyczna firm
  • Sieci komputerowe
  • Sprzedaż i serwis sprzętu
  • Sprzedaż i serwis oprogramowania

:)

 
Jesteś na: STRONA GŁÓWNA /  Obsługa informatyczna /  Serwis / Naprawy

Serwis sprzętu i oprogramowania

Serwis sprzętu i oprogramowania

Proponujemy Państwu usługi w zakresie instalacji i konfiguracji oprogramowania oraz napraw, modernizacji i konserwacji sprzętu komputerowego.

W naszym zespole mamy wykwalifikowanych specjalistów posiadających wieloletnie doświadczenie w naprawach urządzeń komputerowych.

Obecnie w ramach serwisu sprzętu i oprogramowania realizujemy usługi (stałe oraz awaryjne):

  • diagnoza, serwis i usuwanie usterek technicznych sprzętu oraz sieci komputerowych
  • naprawy, przeróbki, modernizacje komputerów
  • konfigurację i diagnostykę sprzętu
  • konserwacja komputerów i urządzeń peryferyjnych
  • wymiana i sprzedaż materiałów eksploatacyjnych do drukarek
  • instalacje nowych urządzeń, kart i rozszerzeń
  • odzyskiwanie danych z uszkodzonych nośników i plików.
  • okresowe przeglądy sprzętu
  • podłączanie do sieci nowego sprzętu
  • usługi instalacji oraz re-instalacji systemów operacyjnych Windows oraz NetWare
  • diagnozowanie i usuwanie problemów z oprogramowaniem i systemami operacyjnymi,
  • usuwanie wirusów i dialerów
  • serwis oprogramowania (stały i awaryjny) w tym instalację, konfigurację i rekonfigurację oprogramowania użytkowego i systemów sieciowych, administrację sieci (Windows NT, Novell), usuwanie awarii oprogramowania oraz baz danych;
  • diagnostykę uszkodzeń, naprawy w przypadku awarii sprzętu komputerowego, urządzeń sieciowych oraz fiskalnych (autoryzowany serwis);
  • okresową konserwację sprzętu, sieci oprogramowania (w ramach umowy);
  • modernizację i rozbudowę systemów informatycznych (sieć, sprzęt, oprogramowanie);
  • konsultacje telefoniczne dotyczące obsługi mikrokomputerów, drukarek;

W ramach serwisu zapewniamy:

maksymalny czas reakcji na zgłoszenie awarii do 48 godzin - gdy wystąpi konieczność bezpośredniego kontaktu serwisanta z klientem;

w większości przypadków znacznie krótszy czas reakcji - gdy istnieje możliwość (warunki techniczne) zdalnego rozwiązania problemu bez konieczności osobistej obecności pracownika firmy u klienta.

Na życzenie klienta prowadzimy także serwis poza godzinami pracy firmy, na indywidualnie ustalonych z klientem warunkach.

 

Prosimy o wypełnienie poniższego formularza co pozwoli nam na wstepną wycenę naprawy.